Mysiga dagar med kusinerna:)

Nu är det roliga slut. Erica & Josse har åkt hem till Karlskrona igen. Har varit hur mysigt och kul som helst att ha besök utav kusinerna:) Älskar verkligen att få besök hemifrån. Men alltid jobbigt när det är dags för hemfärd. Blir så tomt och ensamt sen igen. Men men..

Det blev mycket shopping för tjejerna, det var det dom sysselsatte sig med när jag jobbade. I tisdagskväll hade vi filmkväll här hemma. Nu har jag äntligen sett twilight, var lite sen med det och den var verkligen jättebra som alla säger. Igår var vi på bio. Göta kanal 3 blev det, lite synd att vi alla hade vatt på bio precis och sett olika filmer allihopa, därför blev det Göta Kanal men den var rolig. Härlgit att få sig ett ordenligt skratt:)

Idag har jag varit ledig så det blev shopping för mig med idag. Mer än jag tänkt mig. Kom hem med två tröjor, en skjorta, en bh och lite annat fint. Härligt med en shoppingdag:)

Imorgon är det jobb igen, vet inte när jag är ledig nästa gång, känns lite segt men förhoppningsvis en vecka i värmen snart, ska bara prata med chefen först :/

Ska koka te nu sen kika på film tror jag.

Tjingeling!

 

2010-01-07 20:39:09 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Erica

Det har varit underbart i göteborg! jag kommer absolut upp igen! ha det bäst <3<3

2010-01-09 @ 16:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback