Sjuk..

Idag kom jag inte upp ur sängen, hade galet ont i halsen imorse. Känt mig lite krasslig de senaste dagarna och det blir inte bättre av att gå runt och frysa på jobbet. Så idag har jag legat nerbäddad i sängen och soffan hela dagen. Blir uttråkad efter bara någon timme men får stå ut imorgon också så är jag förhoppningsvis helt frisk snart.

Hade inget att göra nu efter Lets Dance så läste gamla blogg inlägg. Det får en att minnas de senaste året. För ett årsen bodde jag hos Jenny & Erik nu. Sov på en luftmadrass i tre månader. Trodde inte att jag kunde sakna den tiden. Men jag kan verkligen sakna sällskapet ibland. Kvällarna framför Tvn med Jenny & Erik, trots att jag satt och var jättesur över att jag inte fick se något program jag ville osv. Vi hade ju väldigt mysigt trots allt. Jag älskar min syster helt enkelt! Snart kommer dom på besök och ska bo hos mig, hoppas dom nöjer sig med bäddsoffan, annars får jag väl ta den. Jag tänker låna Ester och mysa med iallafall.
Fick också läsa några rader om hur trött jag var på att städa hela dagarna, då blev jag glad av att känna att jag inte gör det längre, har ju världens bästa jobb nu jämfört med det.
Pluggade Matte C förra året och trodde aldrig att det skulle gå men det gjorde det tillslut:)
Det har ju bara blivit bättre och bättre allting, precis som det ska va!

Ska krypa ner i sängen snart, blir nog ganska svårt att sova eftersom jag gjort det hela dagen.
Natti natti!

2010-01-08 22:57:46 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Låter bra det där, förutom att du inte är piggelin men det är du snart. Full fart igen hjärtat!

Massor med varma kramar till dig.

2010-01-08 @ 23:48:30
Postat av: jenny

Jag älskar dig oxå syster!! Självklart klarar du allt du ta dig för ;-) Ska bli mysigt att ses snart, vi kan sova i bäddsoffan, om du har ester i din säng (blir nog trångt annars) :-)

2010-01-09 @ 20:34:00
URL: http://ladyjendesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback