Söndag

Söndagkväll och jag sitter här med en kopp te och myser.
Dålig på att uppdatera här nu men ska försöka få ihop några rader.
Tänkte passa på att tipsa er om Ninas blogg här. Hon åker till New York nu på tisdag för att plugga i fyra månader.
Min lilla Nina ska bo i New York alldeles ensam och jag är kvar här i lilla Göteborg. Känns lite konstigt för jag och Nina har följt varandra sen mellanstadiet, vi har gjort i stort sätt allt tillsammans. mellanstadie, högstadie, gymnasie, asienresan, flytt till gbg (jag tom bodde hos Nina några månader) Ja ni förstår, vi har verkligen levt varandras liv. Så nu är det väldigt tomt utan Nina. Får se om jag hinner med en liten trip till New York under våren.

http://nish.webblogg.se/
Där kan ni följa hennes äventyr i New York!!!

Tydligen har jag blvit en riktigt bra säljare nu, har fått mycket beröm på jobbet de senaste dagarna. Känns roligt, trodde inte jag kunde bli en bra säljare men jag klarar ju det mesta jag tar mig för nuförtiden. :)
Stolt över mig själv faktist.





Några gobitar från våra festligheter:) Gillar den första från asien mest. Fullmoonparty!! :)


2010-01-31 22:31:37 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback