En finfin helg och snart långledigt:)

Tjao!

Haft fullt upp några dagar nu så har inte blivit så mycket bloggande.
Helgen har varit kanon :) Nina kom till Gbg torsdaskväll (tydligen) trodde hon skulle komma fredagkväll men så kom hon inskuttande i butiken på fredagen :) Så det blev en mysig lunch för oss i solen sen grillning hos Amanda och Malin på kvällen. Såå kul att du är hemma igen Nina!! :)
Lördag hade jag lite fest här hemma. Nina, Malin, Camilla & jag. Blev en väldigt lyckad kväll:)
Det bästa var nog att det var ljust som dagen när vi gick hem. Då är det sommar!! :)

Imorgon åker jag hem till Kna!! Ledig i fyra dagar, helt underbart!
Ska fira Josse som tar studenten på torsdag, jippie vad det ska firas:)

Ska bjuda på min favorit låt just nu.

2010-06-07 20:39:46 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback