:)

Om en vecka är jag hemma i Karlskrona, ska bli skönt. Hoppas på fint väder för just nu är det tydligen höst där hemma. Här i gbg har vi haft flera sommardagar nu och det ska fortsätta så sägs det. Imorgon är jag ledig och ska steka på balkongen hela dagen. Så är planen iallafall.
Har alltså en minisemeter om en vecka. Ledig i fyra dagar:) Det var ett tagsen. Min fina kusin Josefin tar studenten torsdag nästa vecka så jag passar på att ta långledigt. Tyvär ska både Emmelie och Johanna på semetser när jag ska hem. Välsigt synd tyvker jag. Men kanske kanske hinner ses en snabbis änå. Ska iallafall bli underbart att träffa hela släkten på Josses student. Jippie!

Nu har Nina kommit hem till sverige:):) Men inte gbg ännu, hon är fast i kna några dagar till men på fredagr får jag äntligen träffa min Nina:) Kommer bli ett kärt återseende.
I helgen ska det skålas minnsan. Fira att Nina är hemma med dunder och brak. Ska bli skoj, jag är ledig Söndag så kan inte bli bättre.

Ska mysa vidare i soffan nu.
Tjingeling!
2010-06-02 22:08:06 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback