Hemma i Göteborg

Dagarna hemma i Kna gick väldigt fort, nu är jag tillbaka i min lilla lägenhet i gbg igen. Känns helt okej. Jobbet gick kalas idag. Blev träning efter jobbet med Nina. Fyra veckors hårdträning framför mig nu. Sen går mitt kort ut, tusan!!
beach 2010 nudå, bättre sent än aldrig. Kändes riktigt skönt att få svettas lite idag. Skönt efteråt iallafall:)

Har en fullspäckad vecka framför mig. Ledig tisdag & söndag men inköpsmöte på tisdag så inte helt ledig men det får gå. På onsdag kommer Karro & Sarah på besök så då blir det fullt upp med massa skoj den tid jag är ledig.
Ser ut att bli en bra vecka men jag är redan trött. Efter fyra lediga dagar. haha!
Semester om fyra veckor. Jippie!!

Favoriten just nu.

2010-06-13 22:52:33 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback