Aj aj!

Oj oj oj vad trött jag är!
Jobb + träning idag. Jobbat i klackar hela dagen så har galet ont i fötterna, det riktigt brann i fötterna när jag sprang på löpbandet på gymmet. Aj Aj!
Och så dum som jag är köpte jag för små stövlar i vintras, min storlek fanns inte så blev en storlek mindre med hopp om att dom skulle töja sig, det gör ju skinn i vanliga fall. Men icke dessa tydligen, men tvingar mig själv att använda dom för dom kostade en hel del. Och är så otroligt snygga, men mina fötter gråter varje gång jag har på mig dom så blev att byta till klackar efter någon timme på jobbet.
Någon som har förslag på hur man töjer ut skor?! :)

Ingen sovmorgon imon, inköpsmöte 09.00 så blir snart sängen så man är pigg i huvudet med att välja ut höstens kläder från Culture (danskt märlke ).

Snart helg, imorgon blir det fika på stan efter jobbet sen hem till Amanda och kolla lets Dance finalen. Fest på lördag ser det ut som. Ledig söndag, loveli!

Puss!
2010-03-25 21:44:32 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback