Feeest!!

Ja nu är det dags igen, sitter och väntar på att tiden ska gå så jag kan promenera bort till bussen. Blir nämligen fest ikväll med. Gårdagens festligheter var sådär lyckat. Hade självklart kul med vännerna men tappade gnistan ute som vanligt så det blev en tidig hemkomst för mig och Amanda vilket var ganska bra för jag skulle upp och jobba idag. Lite seg dag men det gick.
Nu ska jag iallafall bort till östra sjukhuset till Camillas kompis där det är förfest sedan blir det vasastan för mig och Camilla tror jag. Kommer bli en lyckad kväll, känner det på mig. Så kul som vi har på jobbet så kan det inte bli något annat. :)

Partyparty!
2010-05-01 19:59:57 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda Krona

Saaknar dig!!!

2010-05-01 @ 23:42:08
URL: http://amandakrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback