Utvilad?!

Ja nu har jag varit ledig i två dagar så borde verkligen vara utviad och fit for fight på jobbet imorgon. Fyra dagar på raken framför mig och det känns skönt faktist. Kan inte leva så slappt som jag gjort nu. Får bara ångest för det är när man är ledig pengarna rullar iväg..
Ser fram emot att jobba imorgon :)

Planerna för helgen är fortfarande lite ostabila.. Bio på fredag ser det ut som. Tyvär inte Sex and the city2 som har premiär just på fredag. Har lovat Nina att vänta tills hon kommer hem. Kan ju inte gå utan vår egna New York brud. Det går icke! Får bli någon annan bra film helt enkelt. Lördag? Camilla hade ett förslag om fest hos henne igen. Varför inte liksom? Hade eg tänkt mig en lugn helg nu med tanke på att jag ska jobba söndag. Kanske borde spara sig till nästa vecka då är jag ledig söndag och Nina ska firas. Men kan ju bli en lugn utgång. Ja så får de nog bli:)

Nu till dagens höjdpunkt: Desperate Houswifes innan sovdags.
Nattinatti!
2010-05-26 22:48:02 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback