Tiden springer iväg..

Blogga var de ja.. det var ett tagsen!
Sist jag skrev var precis efter tentorna och innan trippen till sthlm. Helgen i stockholm var jättebra! Försökte fundera ut om jag skulle trivas att bo i sthlm eller ej men kom inte fram till något vettigt. Ena stunden kändes de " JAG VILL FLYTTA HIT!!" och ena studen " nej gbg räcker gott och väl för mig" Men vi får väl se vad framtiden säger. Iallafall väldigt kul att semestra i sthlm så perfekt att Nina bor där nu för då blir de garanterat sthlm snart igen :)
Kan inte förstå att det är advent redan i helgen, har aldrig varit med om att hösten har gått så här fort! November brukar alltid kännas deppigt men så har det verkligen inte varit detta året. Vilket tyder på att jag mår prima!

Det är väldigt mycket plugg just nu, eller hela tiden. Trodde aldrig att det skulle vara såhär mycket eller såhär svårt! Men utbildningen känns jättebra iallafall! Har satt igång med två nya kurser nu. It som verksamhetsstöd
och Ekonomistyrning. Kul men svårt!
På torsdag kommer mamma och pappa på besök :) Så de blir en mys helg, perfekt till första advent. Blir nog en tripp till Ikea för jag måste ha en ny tv bänk till min tv, just nu är tvbänken mindre än tvn, känns lite ostablit och fult framför allt. Blir också julmarknad i Haga och lite julklappsshopping till mig kanske. hihi!

Nu ska jag koka te till desperate houswifes :)
Puss på er!
2010-11-23 20:44:27 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ja, nu kommer vi snart! Ska bli så härligt att komma upp till dig!

Puss o kram!!!!

2010-11-23 @ 22:46:23
Postat av: Jenny

Låter som ni kommer få en härlig helg!! Åhh julmarkanden i Haga, små mysigt! Där stod jag för många år sedan...

Kramar

2010-11-25 @ 21:12:55
URL: http://ladyjendesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback