Tuuur!

Gjorde precis en dubbelcheck på att jag har föreläsning imorgon, vilket jag har men inte den tid jag trodde. Ställde precis klockan på halv sju och skulle släcla lampan.. sen fick jag för mig att kolla i almenackan så jag lagt ner rätt böcker, marknadsföringsboken så vi inte har organisation imorgon och då ser jag att jag skrivit in föreläsning 13.15. What?! var nu tvungen att kolla så detta stämde på HV.se vilket de gjorde, tur att jag fick för mig att kolla i almenackan:) Nu blir de alltså lite sovmorgon imoron, skönt. Men ska försöka komma upp i tid så jag hinner plugga lite innan jag åker. Måste de!!

Idag har jag äntligen köpt mig en alldeles egen ny fin platt tv!! Känns så himla bra :) Erbjudande på den nu under helgen som Li tippsade om, kände att det var dags nu. Jag och Li åkte in till Elgiganten på Nordstan idag och köpte den, eftersom jag ville ha hem den idag fick de bli till att bära den själva men de gick alldeles super, nästan lite skoj. Inte varje dag man går och bär på en tv genom Nordstan. :)
Tack för hjälpen Li!
Ligger nu och beundrar den, tänk att en ny pryl kan ge en pirr i magen, eller är de bara jag?! haha! Bara en ny tv bänk som ska inskaffas, kanske en i samma stil som min byrå, de skulle nog bli fint. Ska kika på de :)

Nu blir ska jag läsa några rader i "marknadsföring kort och gott" sen sova. NattiNatti!
2010-10-17 23:55:22 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback