Vilken helg!!

Tjao!
Har haft den bästa helgen på länge måste jag säga!! :)
Fick finbesök från Karlskrona i fredas.Familjen Jonsson var på besök i gbg över helgen. Alltid lika kul med besök!

Efter några timmars plugg var det dags för inflyttningsfest hos Vickan & Jimmy som har tagit sitt pick och pack och flyttat till gbg:) Såå skoj!! Tur de kommer lite nytt folk nu när det är så många som lämnat oss!




Blev iallafall en lyckad kväll. Ganska tidig hemgång, ville inte slita ut mig allt för mycket eftersom jag skulle vara på stan klockan tio dagen efter.
Då var det nämligen dags för shopping med Familjen Jonsson. Jag hittade väl lite för mycket men tänkte att jag fyller ju snart år så köpte lite födelsedagspresenter till mig själv. Den ljuvliga kappan är nu min!! :) Blev lite shopping inför kvällen oxå. Då var de dags för Bal i trollhättan!
En väldigt lyckad kväll även detta!!
Helgen har alltså varit fantastisk :)




Tack för en finfin helg!!

2010-09-13 21:15:20 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Fiin du är Jylla:)

2010-09-14 @ 17:18:12
Postat av: Kerstin

Hej hjärtat!!!!!

Vad fin du var på bilderna och härligt att höra att du har haft så roligt!!!!!

Kram!!!!!

2010-09-14 @ 22:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback