Sötaste lilla älsklingen Eskil

Min söta lilla systerson, jag är förälskad!


Han är så himla fin och jag längtar så efter att få mysa med honom i famnen igen. Jobbigt att bo så långt bort nu. Ska åka ner till Växjö igen när det lugnat sig lite. Har vatt full upp här den senaste veckan. Mamma och pappa var här över påsk sen har det vatt mycket plugg och annat i veckan. På lördag åker jag till mina stockholmsbrudar, ska bli jätteskoj! Ska turista, dricka drinkar, shoppa, Gröna lund, kolla på slottet..  ja allt man gör i stockholm helt enkelt! :)
Har dessutom bokat en resa till Rhodos, jag och Josefine åker om sex veckor. Längtar!!

2011-04-28 21:58:58 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback