söndag

Försöker lägga upp två nya favoritlåtar här men det går inte.. blir så iriterad när det inte går som jag vill.
Nu har denna helgen också gått och det har varit en bra helg. Köpte så söta saker till Jennys bebis igår, allt är så sött så man blir helt till sig. Fick lite beslutsångest så ska kika lite till i veckan och se om jag kan hitta lite till. Älskar att kolla på bebiskläder, har längtat efter detta i evigheter, att bli moste alltså. :)

Idag har jag varit duktig och städat, promenad i solen och pluggat lite. Har vatt lite dålig på att plugga den senaste tiden men nu har jag kommit in i det igen. När jag väl sitter i köket med radion på och läser så är det riktigt mysigt. Den tanken slog mig både igår och idag. 

Nu börjar snart Wallander, jippie!!! :)
2011-02-13 20:54:15 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Låter BRA hjärtat! Och låtarna får vi höra i helgen!

KRAMMMMMMM!!!!!!

2011-02-13 @ 22:31:03
Postat av: Jenny

Längtar tills jag får se de små kläderna! Tänk sen i sommar kan vi gå tillsammans och shoppa kläder... både till oss själva och bebis :-)

2011-02-14 @ 19:47:27
URL: http://ladyjendesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback