lördagkväll

Ligger på soffan och kollar på film i min ensamhet, ganska skönt faktist! Har en "ta hand om mig själv kväll". Har rensat en byrålåda med hög musik på, lagat mat och bara njutit av kvällen. Sköön kväll helt enkelt!
Dagen har varit bra den med, fika och lite shopping.

Måste visa mina fina naglar.



Det  bästa är att jag känner mig tom med fin när jag tränar. Hur bra är inte de?! :)
Träning är det roligaste i min vardag just nu.. känns hur bra som helst att vara igång på riktigt, och så kul när det ger resultat :) Beach 2011 it is!
Funderade på om det skulle bli en lien utgång ikväll men jag och Vickan ska träna imorgonförmiddag och då går det inte att festa kvällen innan. Icke! Duktigt av oss att bara tenka den tanken.
Sparar oss till den 29 januari då blir de fest fest fest!! Längtar verkligen!

Nu ska jag kika vidare på filmen sen skönhetssömn!


2011-01-15 23:19:54 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

SÅÅ fint!!!

Puss o kram på dig!!!

2011-01-16 @ 23:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback