Fredag:)

Äntligen fredag, visst är tanken så?:)
Underbart känns det iallafall, hade iofs vatt ännu skönare om dagens arbetspass var avklarat. Ska snart ge mig iväg. Brukar gå ganska fort ändå. 

Har varit uppe tidigt idag. Gick från Ninas vid nio, tog min lilla packning på cykeln och var hos mig på typ två minuter, det gillar vi:)
Har städat här hemma nu. Diskat, dammsugit och fixat. Burit ner massa grejer till förrådet oxå, känns skönt att blvit av med lite "skit" men fortfarande massa onödigt kvar här känner jag. menmen det försvinner till sommarn iallafall.
Köpte min soffa igår så nu ska jag sluta tjata om det här. Den kommer nästa vecka hoppas jag:) Kommer nog bli fint!

Helgen blir ganska lugn, eller massa plugg ska det bli men ingen fest och det känns riktigt skönt. Ska kolla på eurovision hos Malin & Melissa på lördag. Spela pel ska vi oxå göra. Kommer bli kalas mysigt tror jag.
Ikväll blir det tacos hemma hos mig. Ska möta Karro vid tåget vid åtta, hon är på besök i götet öve helgen:)

nu ska jag springa till vagnen.
Puss på er!
2009-05-15 12:06:20 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha ja det hade varit något du! ;) Ja, jag trodde det skulle vara så. :) Vad har du köpt för soffa? ^^

Saknar dig också. <3

2009-05-15 @ 15:47:54
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/
Postat av: Kusin Josse :)

Vad skönt att du har köpt soffa nu! Måste komma upp och titta på den! Det kommer säkert bli jätte fint! ;) Vi ses den 23 på bröllopet! Då får vi planera in när jag kan komma upp! Så tar vi Liseberg också! :D Så bra att jag äntligen kollar din blogg ;) pusspuss

2009-05-18 @ 00:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback