En ny start!

Ser ni att jag fått bloggen lite finare?

Tackar Bella för det:) Var ju tvungen att byta bilder.. Är ju brunett numera:)
Tänkte att det skulle bli en nystart här nu, har varit väldigt dålig på att blogga den senaste tiden men nu ska det bli ändring på det.

Fyllde ju år igår. 21 år så nu är det verkligen dags att ta tag i vissa grejer. Känns ungefär som nyår nu, dags för förändring liksom.
Min födelsedag spenderade jag i Borås på Textilmuseet, högst upp där finns nämligen en fotostudio där vi lär oss fota i studio. Gick riktigt bra, känns som jag har koll på det mesta. Nästa vecka blir det en riktig plåtning med "riktiga" modeller.
Får se hur det går?
När jag kom hem från Borås gick jag och köpte två tårtor för då var der dags för tårtkalas för mig och Kalle hos mig:)
Födelsedagen var helt okej. Aldrig kul att vakna upp ensam utan frukost eller paket på sängen på sin födelsedag
Men fick en fin dag ändå med många fina gratulatioener. Tack så mycket allihopa!

Har precis stigit upp ur sängen nu.. nästan iallafall har ätit frukost precis. Skulle eg ut och fota Amanda idag men blev ändrade planer. Hon blev inringd att jobba.
Blev lite stressad över detta nu. Behöver verkligen fota men samtidigt skönt att bara vara hemma.
Hade tänkt träna idag men bestämde mig för att vila ut mig idag istället.
Nått som är fel på mig tror jag.. Får håll av att gå till spårvagnen eller gå ut och köpa lunch. Och detta är inte för att jag är otränad för nu tränar jag mer än vad jag gjort nånsin.
Visst är det konstigt?
Och igår fick jag ont i lungorna/ hjärtat.. Låter som jag är i toppform va?
Usch!

Ska lägga mig ner och kolla gossip nu:)
Vilar jag ordentlgit idag kommer jag vara i toppform imorgon på jobbet igen:)

Fina Liljor jag fick igår va?:)




 

2009-09-22 13:45:56 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst är han :) Vad du är söt gumman. Klart du ska.. Längtar tilld vi får träffa dig igen. :) Hur var dig dag igår? Fick du något fint? ^^ Bloggen har blivit super. :)

2009-09-22 @ 20:57:49
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/
Postat av: Bella

Varsågod Julia :)

2009-09-22 @ 21:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback