Myshelg!

Helgen har varit fantastisk!
Jenny kom onsdagkväll och jag var ledig torsdag, trots min hemska förkylning orkade jag med en heldag med Jenny, Anni och lilla Olle. Anni som hon pluggade med här i gbg har blivit mamma till en så otroligt söt liten kille, Olle.
Blev ett besök på röhsska, ett konstmuseum. Trots att jag inte förstår mig på konst så var det ett trevligt besök. Kul att få turiska lite i bgb. Blev en fika i vasastan, middag på Jensens Beef House och tillslut ett lååångt besök på ikea. Där kvittot blev längre än jag tänkt men snart lön, en efterlängtad sådan denna gång. Inte hållt min budget denna månad men men.
Kommit in i en turkos period nu, inte övergett rosa helt men det jag handlade på ikea gick i turkost. Lampa, filt, kuddar..
Har även blommor på balkongen nu, min söta syster ordnade detta medan jag jobbade på lördagen. Vad skulle jag göra utan min familj?! :)
Har haft filmkvällar, kollat så ska det låta.. precis som förr:) Så himla mysigt!
Var så underbart kul att ha dig här syster!

Till helgen får jag besök igen. Denna gång av mamma & pappa som inte har varit här sen i julas. Ska bli väldigt mysigt det med. Längtar efter mamsen och papsen. Lite ensamt här hemma nu när man vant sig vid sällskap.
Ska måla möblerna på balkongen när dom är här. Rosa eller turkost? Lutar åt rosa nu iallafall. Ljusrosa låter väl ganska fint?

Ledig imorgon men blir några timmars jobb på kvällen. Iköpsmöte med One Two, middag på hottell och allt. Sen att få beställa fina kläder till butiken är inte fel. :)

Nu är jag trött, somnar när som..
Natti natti!
2010-04-19 23:08:26 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback