Lycklig!!

Tja!
Livet känns fantastiskt nu! Har äntligen fått min lägenhet och jag älskar den!!
Känner mig redan hemma, fullt med grejer över allt nu men har kommit i ordning riktigt bra faktist:)
Har äntligen fått min stora säng, den kom igår, skönt att slippa luftmadrassen!

Nu sitter jag hos Amanda, vi har bara fem minuters gångavstånd till varandra nu och tio minuter till Nina, det är verkligen perfekt!!
Jag har inget internet hos mig än så lånar det hos Amanda nu, klarat mig utan i flera dagar nu. Inga större problem faktist!
Har beställt mobilt bredband som ska komma med posten, men lite knas med min post nu efter alla adressändringar men ska leta upp mitt paket imon tänkte jag.

Har jobbat två heldagar nu, tidiga morgonar. Jobbigt när man inte är van men det har gått riktigt bra, varit ganska pigg ändå. Nu är jag ledig tills på tisdag, ska bli så skönt!
Imon kommer min älskade kusin på besök då blir det Ikea, stan, fest och mys! Sen åker vi hem till Kna tillsammans. Blir några dagar hemma oxå:)
Livet känns kalas nu som sagt!


Uppdatering:
datan la av och jag trodde allt försvann så fick ett litet utbrott mot Amanda och hennes data, haha! Men sen när vi satte igång den igen fanns allt kvar, tuuuuur eller vad?!
Tyvär ingen desperate houswifes ikväll, tydligen hockey istället, det gjorde mig inte så glad menmen..
Mysa en stund till hos Amanda sen hem till mig:)

Har förresten bränt lite gummi med jobbilen idag, sånt som händer:) Och Amanda brände sina stuvade makaroner som hon lagat till oss. haha. Vi är la för gooooa!

2009-04-07 20:51:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja vi är la för goa ;)

Livet är heeelt fantastiskt!

Me love it!!!

2009-04-07 @ 21:59:23
URL: http://amandakrona.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Det låter bra! Akta dig bara för FORTKÖRNING inte bara det klart, men ha det så bra i stora staden, så ses vi snart!

Kram

2009-04-07 @ 22:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback