Så laddad!!

Jag är så laddad och redo så det skriker om det!!
Väntar på att Nina ska pallra sig hit nu så vi kan öppna första cidern, mumma!!
Sen ska vi vidare till Erica, ninas kurskompis som ska ta med oss på nått ställe som har salsakväll. Väldigt spännande!
Har lovat att visa mina färdigheter på efterfesten sen. Vi får se, beror på om jag har nån talang eller ej.

Nina och jar hr varit väldigt duktiga idag, åkte till Alum, Partille och sökt massa jobb. Hoppas på att nån hör av sig. Nu har vi försökt iallafall, hårda tider nu men vi ger inte upp. Vi ska ha jobb i en klädbutik, vi är gjorda för det!!

har alldeles för tight klänning kännerjag nu, jobbigt att blogga i. haha!
Har köpt mig en sån söt liten kofta/väst idag. väldigt kort, täcker bara övreryggen. Jättefin!!
Hämtade ut mina 200kr som jag vann på en trisslott höromdan. Så har nästan gått på plus idag, trots lite shopping. Så ska det va:)

Nej nu får Nina komma!! ska blanda en liten drink till oss tror jag, ska se vad jag har.
Kyss på er!

Nina och jag ska ha galet kul ikväll!! ;)
2009-04-18 19:13:52 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du får en riktigt rolig kväll! Och vad fin din blogg har blivit.



MÅnga kramar

2009-04-18 @ 19:58:54
URL: http://ladyjendesign.blogspot.com
Postat av: Liii

Ååh jag vill också vara i Götet nu Julia! Festa för mig med ikväll :) Jag kommer på fredag!

2009-04-18 @ 21:53:26
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag vill med vara i Götet nu :D <3

2009-04-19 @ 15:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback