Glad:)

Tjingeling!
Nu är Julia pigg och glad, har en ledig dag imorgon. Har jobbat hela helgen så känner att jag förtjänar lite ledighet nu.
Har inte så mycket inplanerat imorgon mer än att träffa Kalle:) Kalle har blivit göteborgare nu nämligen. Är himla glad för detta!
Vad har hänt sen sist nudå?
Tomas Ledin var hur bra som helst!! Så himla mysigt, njöt av varje sekund!
Igår blev det lite fest faktist. Vickan och hennes pojkvän kom in till mig i butiken igår, blev väldigt glad utav att se dom. Dom var på besök i gbg över helgen som jag iofs visste men hade helt glömt bort. Bestämde mig att det skulle bli lite fest i helgen iallafall:) Blev förfest hos mig, en riktigt lyckad förfest. Mitt humör var på topp. Sen blev det utgång. En helt okey utgång :)
Åkte hem ganska tidigt eftersom jag skulle upp och jobba idag. Inte alls sugen på att gå upp när jag vaknade men väl på jobbet gick det riktigt bra. Blev tom träning efter jobbet. Trodde inte jag skulle orka men jodå:) Inte tränat på nästan en vecka så det var verkligen på tiden. Vilat några dagar så nu är det dags för hårdträning igen. Onsdag, torsdag, fredag sa vi att vi skulle köra på denna veckan. Träningen är som min och Ninas fikastund nu, haha!
Saknar iofs att sitta och fika på stan. Svårt att hinna med allt.
Imorgon blir det iallafall en fika med Kalle skulle jag tro:)

Ska in i duschen nu sen blir det sängen.
Nattinatti!
2009-08-23 22:40:45 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Natti natti.

Kram

2009-08-23 @ 23:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback