Ja tack!


Vore ju ganska nice att vinna denna blogg. Ja tack!!

Klockan är 10.39 och jag är fortfarande väldigt morgontrött. Men har blviit lite bättre. Gick upp halv tio idag, innan hade jag jättesvårt att gå upp innan elva. Men nu går det rikrigt bra!

Ska snart iväg och jobba. Camilla är sjuk så jag och Amanda får ta hennes fyra timmar oxå, gör inte så mkt. Mer pengar,
I Like:)

Snart dags för discofest, nästa helg sätter jag mig på tåget hem till Kna för att gå på fest. Hm? Hur låter det egentligen? Ska iallafall bli väldigt kul att träffa alla! Men åker hem på söndagen redan. Det känns ganska segt, hinne rju bara hem och vända. Tänkte åka Måndagmorgon men kom på att jag har en mattelektion då som jag borde gå på.
Snart prov, hjälp! Jag borde verkligen plugga men det är ju sååå tråkigt!
Får se hur detta går!

Nu ska jag snart skutta in i duschen sen äta ostkaka tror jag, gott!!

Pusselipuss!
2009-02-24 10:46:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Duuuktig flicka babe!! <3

Håller tummarna nu!

2009-02-24 @ 21:44:06
URL: http://amandakrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback