Hoppas!!

Tjo!
Nu är Julia väldigt trött, helt seg i hela kroppen!
Intervjuerna gick bra idag, kändes riktigt bra, jag kan det där nu:) Hoppas verkligen på Zara men dom sitter ju med hur många intervjuer som helst så nu är det bara att hoppas. Annars får jag söka vidare, vore bara såå himla skönt att slippa städa. Jag hatar det!!
Men lite kul idag ändå. Vi har våra små beundrare på jobbet minnsan, inte illa när man får komplimanger iklädd städkläder, haha :) Vi gillar det.
Godis fick vi oxå, vi ska inte klaga för mkt på vårt jobb Amanda, vissa stunder har vi grymt kul! Nästan hela tiden faktist. Det är bara städandet som är tråkigt.

Just nu nyser jag och syster ikapp. haha. Jag har tydligen lyckats smitta henne. Nu börjar Ester oxå, haha!

Jag har "ff" i helgen som vi börjat kalla det nu:) Jenny och Erik ska på bröllop i Sundsvall så jag ska ha Ester hela helgen, ska bli riktigt mysigt. Hundtricket på stan osådär, haha!
Mamma kommer på Lördag, det ska bli underbart! Hon kommer til götet imonkväll men ska på kurs fredag & lördag men på kvällen kommer hon till mig.:)

Ska snart nana, tre intervjuer och fem timmars jobb idag, inte illa. Har dessutom känt mig febrig hela dan. Imon vill jag ava frisk!!
Nattinatti mina vänner!
2009-03-25 22:17:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback