Jag klarar de!!

Tjo!
Är på bättre humör och tankar nu:)
Tankarna finns där fortfarande men mer positiva nu. Konstigt hur humöret bara kan vända sådär..
Men himla tur:)
Men visa lite mänsklighet nån gång!!

Var ute och promenerade en lång runda med Ester i morse, ska jag göra imon med. mysigt!!
Sen blev det jobb, själv igår och idag. Inte lika kul med imon kommer Amanda igen och har med sig kakor, glöm nu inte dom! Då överlever jag inte!
Sen blir det filmkväll med Jenny, mys!

Vill åka bort nu, långt långt iväg, längelänge!!
Ska nog göra det snart igen, en långresa till får det bli snart. Men behöver lite mer pengar först, och så blir det förmodligen plugg i höst. Hm? vet inte hur jag ska göra. vill hinna göra så mycket nu de kommande åren, det är ju nu man ska passa på när man inte har nått som håller en kvar.
Jag kan göra precis vad jag vill!! Ganska härligt faktist!
:)
Kyss på er!


Dit vill jag.


2009-03-11 00:24:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

De är rätt gumman!

Jaa de hade jag inte tackat nej till!!

Imo nses vi och jag lovar att inet glomma kakorna :D

Pussss<3

2009-03-11 @ 00:56:26
URL: http://amandakrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback