lite dyster.

Tjingeling!

Har vatt en kanondag här i gbg idag, stålande sol:) Göteborg är verkligen som bäst när solen skiner, såå fin stad då!
Det blev solisar och vårjacka idag. Så härlgit att snart få börja med alla fina vårkläder.
Läckert kommer det bli;)

Amanda klagar hela tiden på att jag är sur på jobbet, haha!
Jag är inte sur!! lite för trött för att skaratta hela tiden bara, det är inte alla som kan det. Det är nog bara du Amanda:) Och du är underbar för det!!
Ska försöka få tebax mitt vanliga jag imon. Eller iallafall till nästa vecka.
Känner mig bara tom och trött på nått sätt. Men det bli nog bra snart..

Matteprov på torsdag, det tynger mig lite. Säkert därför jag är lite dyster.
Har iallafall varit duktig på att plugga nu så känns lite mer lovande än innan. Klarar jag detta kommer jag gråta av lycka. Lovar!!

love love love..

2009-03-17 23:19:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback