Underbara lördag:)

Lördagkväll och här sitter jag??
Men jag deppar inte för de. Skönt med en lördagkväll hemma faktist. Tror inte det hänt på år och dar.
Jobb idag och imorgon så skönt att bara vila upp sig.

Körde världens roligaste träningspass med den nya tjejen på jobbet i tosrdas, hon är utbildad friskvårds blablabla. så hon kan det där. Känns bra att få lite personliga råd, känns som det ger mer då.
Körde lite med skivstång och nya magövningar. Känns fortf i hela kroppen.
Imorgon ska jag visa Nina alla nya övningar:)
Blir ett träningspass innan jobbet imorgon så 09.30 är vi igång.
Öppnar 11.30 imorgon så det blir perfekt!
Efter jobbet sätter jag mig på tåget hem till Kna, om jag inte blir utslängd för att jag inte har någon biljett. Nej ska förhoppningsvis inte vara några problem att köpa en biljett på tåget.

Ska bli jätteskönt att komma hem till mamma & pappa några dagar och träffa alla nära och kära, det känns riktigt underbart faktist!
Saknar såklart livet på Bergåsa vissa dagar.

Nu tjuter tekokarn och min banan med choklad ska tas ut ur ugnen alldeles starx.
 Tjingeling på er!

2009-11-07 21:23:26 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback