Vilken bra dag!

Har varit ledig idag (igen) känns som jag är ledig väldigt mycket nu vilket är väldigt skönt. Fast jobbar ganska mycket ändå. Lagom liksom :) Onödigt att jobba ihjäl sig tycker jag.
Tog en ganska lång sovmorgon, åt en härlig frukost framför tvn. Satte igång med städningen som gick snabbt idag eftersom det inte var så stökigt.

Eftermiddagen/ kvällen har tillbringats på stan. Blev lite shopping, är så nöjd med mina köp. Farlgit att gå på stan med Li, för denna människa shoppar galet mycket hela tiden och då vill man ju liksom vara likadan. haha!
Blev en kavaj, kofta, strumpbyxor, partyskor. ( Nu hoppas vi inte mamma blir allt för galen på mig när det gäller skorna.) Så himla fina så kunde inte låta bli. Svarta pumps i mocka med guldnitar på, ganska hög klack men snart kommer Nina hem och hon har lovat att vi alltid ska ha högklackat framöver. Man bli så myckey snyggare så enkelt är de! :)
Tog cykeln in till stan idag, samtidigt som det var kul att cykla över bron var det jobbigare än jag trodde. Tog ett tag innan jag återhämtade mig. Men antar att det går lättare efter några gånger.  Men att cykla till jobbet är överkurs just nu.

Imorgon blir det jobb och fika sen ledig igen, LOVE IT!

Nattinatti!
2010-04-27 22:33:15 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback