Jag längtar!

Tjingeling!

Idag har jag varit ledig, jobbat alldeles för mycket den senaste tiden. Sju dagar på raken, de tycker jag är för mycket iallafall. Har alltså varit väldigt trött idag och inte gjort så mycket nytta. Eller joo. Städat, handlat, fixat lite inför skolan.. Jag längtar såå!!

Om två veckor har jag haft min första "skoldag" Den 30 augusti sätter det igång. 09 - 16. Kommer alltså vara slut den måndagen om två veckor, efter alla intryck och information. Men kul ska det bli.
Första terminen ska jag läsa; organisations och vetenslapsteori, marknadsföring, ekonomistyrning och IT som verksamhetsstöd. Fyra kurser men två åt gången.
Ska bli såå kul. Pirrar i magen när jag tänker på de. Haha. Hoppas denna plugglädje håller i sig hela terminen.

Nu ska jag fixa naglarna så jag är fin på jobbet imorgon :)

puss!
2010-08-16 20:38:05 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback