Mysig kväll

Tjingeling!

Har haft en mysig kväll på Göteborgskalaset som är i full gång här i götet nu. Amanda kom in till mig precis innan stängning. Sen gick vi till Storan för vi skulle se Oscar Linnros, hann bara vara med på de tio sista minuterna men fick höra den sista och bästa låten så vi var ganska nöjda. Sen var de Langosjakt. Mötte upp Andre på vägen och hittade Crepes med nutella och banan på till mig. Tillslut hittade vi Langos, efter 30 minuters kö satte vi oss vid ån och smaskade i oss :)
Eftersom jag bestämde mig för att de skulle bli trerätters ikväll köpte vi på oss marknadsgodis för 230kr!!!!! haha Ångest?! Gott var det inte heller.
Men en väldigt trevlig kväll.

Tack för ikväll Hjärtat!

Från midsommar som ni kanske ser?!:)
2010-08-12 22:46:20 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback