Nu var de slut..

Slutet är början på något nytt!
Sista dagen på jobbet idag, eller kanske inte helt sista blir säkert lite extra jobb framöver men känns ändå som ett avslut där. Nu ska jag bli stident ju. Äntligen!

Inte bloggat mycket alls den senaste tiden. Varit så mycket annat som ska fixas och donas med. Men har hittat på en hel del sen sist. Mycket jobb, varit i Uddevalla och kollat läget, verkar mysigt. Mamma & pappa har varit på besök. Fick upp dom i Höjdskräcken OCH Frittfall. Det trodde jag aldrig skulle gå, helt ärligt! Två femtioåringar, tror dom var älst i kön just då! Blev så stolt över er mina fina föräldrar. Hade en jättemysig helg tillsammans.

I helgen blir de shopping, Avskedsmiddag med tjejerna som ska till Oslo, Liseberg, fest.. Kommer bli en fantastisk helg, jag känner det redan nu. En bra uppladdning inför skolan!:)

Nu ska jag diska upp och göra lite fint så jag får ro i kroppen till att sova.

Puss!!
2010-08-25 23:11:15 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback