Fullt upp!

Tjingeling!
Det har varit mycket nu så har inte hunnit sätta mig ner och skriva på några dagar. Eller så har jag bara inte orkat.
Har varit mycket jobb den senaste veckan och träning. Helgen har varit fullspäckad den med. Karro och Sarah kom upp till göteborg  onsdagskväll, jag fick jobba över men fick vara med på myskväll hos Nina. Torsdagen var det dags att åka göteborgsljulet. Det var skoj, inte det minsta läskigt och utsikten var sådär.. Men kul var de såklart. Alltid skoj att leka turist! Efter ljulet köpte vi världens störta godispåse och åkte hem till Li för att kolla hennes nya place. Sååå fint har hon de!! Det gjorde du riktigt riktigt bra LI ! :) ( lite min förtjänst oxå eftersom jag hlälpte till med ett lager målning:) haha!
Fredagen blev ännu bättre. Fick äntligen se Sex And The City 2!! den var ljuvlig:) Efter detta blev det några cider på en uteservering. Nice va de!!
Lördagen var det fest fest fest!!
Väldigt trevliga dagar helt enkelt. Jätteskoj med besök från gamla gänget:)

Idag har jag jobbat och tränat så känner mig lagom nöjd nu, blir ett pass till imorgon. Är som sagt hårdträning som gäller nu. :)

Nu blir det duschen sen sängen.
Puss på er!
2010-06-21 21:53:16 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Puss o kram HJÄTRAR!

2010-06-21 @ 23:52:17
Postat av: Liii

Hehu tack, vad glad jag blir! ;D

2010-06-22 @ 18:57:54
URL: http://ligustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback