Behöver sol!

sol, värme, hav, semester.. det är vad jag behöver!
Läste precis en liten mening som är så sann i Cosmopolitan. En liten artikel om hur farlig solen är men också hur gott den faktist gör. " Precis som gröna blad och gräs känns det som något vaknar och växer inuti en när solen värmer huden" Det är så sant. Man blir en helt annan person så fort solens strålar når kroppen. Inga bekymmer då inte. Jag behöver verkligen sol nu så kom igen, sätt fart på sommaren nu tack!!
Längtar till mina två veckors semester hemma i Karlskrona. Sen får de allt bli en längre semester senare och längre bort, länge länge..

Blir man inte varm i kroppen av dessa bilder?:) Båda är tagna hos Jenny & Erik i Lammhult i somras.

Nu ska jag alldeles strax nana, sovmorgon imon. Sköönt!!

 

2010-05-16 22:55:33 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback