Skoj!

Tjoho!
Vilken bra dag det blev tillslut :) Hade en liten svacka på jobbet, bad hariday.. allt var väldigt bad bara men nu är jag väldigt glad!
Blev en chillkväll hos Li med tacos, cola och godis. Väldigt trevligt.
Bestämde oss för att gå på Pink den 23 Juli :):) Någon mer som är sugen?

Tror att morgondagen kommer bli en kalasdag. Ska se till att börja dagen med en powerwalk innan frukost. Tror inte på de själv innan det skett men eftersom jag skriver det här måste det bli av. Pinsamt annars ju.
Efter min lilla promenad blir det jobb och sen fotboll på kvällen förhoppningsvis! Skoj!!

Nu är det sovdags ska ju trots allt upp tidigt imon. Nattinatti!
2010-05-05 23:04:05 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: emmelie

jag vill också nog gå:D

2010-05-08 @ 17:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback