Trötter

Hur kan man vara så trött efter att ha jobbat en dag? Det undrar jag. Har iofs stått upp i nio timmar men ändå. Jobbat i klackar har jag oxå gjort men lite lustigt är de. Men det är en skön trötthet för jag vet att jag är ledig imorgon vilket inte gör det så farlgit att vara trött. Imorgon ska jag nog bara vila för på lördag är det jobb och inflyttningsfest som gäller. Camilla ska ha inflyttningsfest nämligen. Så på lördag är det på Heden det smäller! :) Ska bli väldigt roligt, ännu bättre att jag är ledig på söndag.. igen:) Nästan en föör bra vecka nu. Men skönt är de!
En promenad får det bli imorgon iallafall, kan inte slappa hela dagen. Dessutom är promenader min enda träningsform just nu. Får bli ändring på detta när Nina kommer hem. Har ju kvar mitt kort på friskis vilket känns lite dumt när jag inte utnjyttjar de fullt ut men får blir hårdträning i två månader sen går det ut första augusti tror jag.
Sitter nu och dricker mittt kvällste ovh äter kladdkakaballerinakex, sååå goda är dom. Specielt när jag doppar dom i teet. Det måste ni prova, mumsitgt värre!

Tjingeling på er!
2010-05-20 21:46:03 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback