Tråkig men skön fredag!

Ja lite smått tråkig fredag här i min ensamhet. Men lite skönt är det också. Känner att jag behöver lite egen tid för det är såå mycket nu!! Har varit hemma hela dagen och pluggat, pluggat och pluggat lite till. Lämnade lägenheten för att handla lite bara. Det jag eg skulle köpa, pennor glömde jag ju så klart. Skriver anteckningar när jag läser så alla mina pennor har tagit slut. haha! Men lite kvar på den sista så får klara mig med den till imorgon.
Sitter och lyssnar på lite partymusik och blir sjukt sugen på fest men får bli lugnt denna helgen. Laddar inför nästa då Johanna och Elin kommer, ska bli så skoj!

Nu blir det nog sängen, tar på krafterna att plugga eller på hjärnan!! Men känner att allt börjar klarna lite nu så jag hoppas detta ska gå. Trodde aldrig det skulle vara såhär svårt :/

Puss på er!
2010-10-15 23:21:36 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Liii

DU KOMMER KLARA DET JULIA! BEHÖVER INTE VARA OROLIG! :)

2010-10-16 @ 00:34:26
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Du är så duktig mitt hjärta!

Puss o kram

2010-10-16 @ 19:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback