Glad moster!!

Japp, äntligen är dagen kommen, jag har blivit moster till en liten kille. Jag är så lycklig! Vet inte när jag var så här glad sist. Känns liksom som jag är högt upp över öronen förälskad. Vilket jag kommer bli imorgon när jag får se det lilla underverket. Tar tåget 06.07 till Växjö imorgonbitti. Jag längtar!!
Har firat med att lyssna på Carola och dansat runt här hemma. Carola var Jennys stora idol när hon var liten ( kanske fortfarande också iofs ) Iallafall så kändes det så passande att lyssna på "Fångad av en stormvind" haha jag är knäpp jag vet! Nu får vi inte hoppas att jag fört över detta till lillkillen för det skulle nog inte Erik gilla. Att Lillkillen lyssnar på Carola sen liksom.. hihi :)

Dagen har verkligen varit perfekt! Vaknade vid nio av ett sms av Vickan då hon frågade om jag ville följa med på Loppis med henne och Jimmy. Klarblå himmel fick mig att hoppa upp ur sängen. Så det blev loppis, lunch på en uteservering i linné sen promenerade vi genom Linné, Haga och Vasa. Hur mysigt som helst! Sen att jag fick besked om att jag blivit moster mitt upp i allt gjorde dagen alldeles perfekt! :)
Kommer bilder om några dagar.
Puss!
2011-04-17 21:31:48 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback