God morgon!

Sovmorgon idag, ska inte va i skolan förns klockan ett så blir en slapp morgon med frukost framför tv till nyhetsmorgon. Mysigt! Dock får man inte mycket gjort när vi börjar så sent men det är det värt ibland.
Har lite ont i benen idag, blev dubbla träningspass igår. Först en extremt lång powerwalk med Amanda, vi gick och gick och gick och skrattade en hel del också :) Sen blev det ett prova-på-pass i vollyboll för mig och Camilla Nord (skriver efternamn så ni inte blandar ihop mina Camillor ) Det var iallafall skoj men lite väl mycket teknink att lära in, jag vill bara slå på bollen ju. Tror jag håller mig till att spela på vårt sommarställe på somrarna, mycket roligare!
Nu ska jag diska sen fixa mig och kanske ta cykeln in till centralen?? :)



2011-04-14 10:18:35 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback