Lyckad spontan utgång!



Jag och Josefine i fredaskväll.
Kvällen började väldigt lugnt och fint, något glas vin och tjat hemma hos mig. Det var ungefär så planerna såg ut för kvällen men det slutade lite mer galet än så.. :) Åkte in till stan till Camilla Friman, fick äntligen se hennes fina lägenhet som ligger mitt på Avenyn, precis vid Valand. Drömmen!! Om några år kanske det är min tur. haha!
Iallafall blev det något glas vin till och ännu mera tjat hos Camilla och dans såklart sen blev det ännu mer dans på Lounges. Lyckad spontan kväll, tack för det mina vänner!
Lördagen blev lugn. Planen var att det skulle bli fest men jag var alldeles för seg så blev bara lite förfest sen hem och sova.
Igår var kanske den mysigaste dagen på länge, strålande sol och riktigt varmt ute så jag och Amanda promenderade bort till Eriksberg längs med havet, satte oss på bryggan och tog en latte och bara njöt. Underbart!  Nu är våren här på riktigt och det kommer gå snabbt nu, snart är sommaren här :)

Är lite seg idag, har sökt massa jobb till sommaren, vet att jag är lite sent ute men mars bara sprang iväg med tentaplugg, pappas operation och allt så då fokuserade jag inte på jobb direkt.. Nu har jag iallafall gjort vad jag kunnat. Får jag inget jobb nu tar jag nya tag till hösten och njuter av ett riktigt långt och härligt sommarlov! Kan ju va ganska skönt!

Nu ska jag plugga lite inför morgondagens seminarium.
Tjingeling!

2011-04-11 16:35:31 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback