:)

Det är en bra dag idag! Solen skiner, 18 grader utanför fönstret dock blåser det storm ute men iallafall!
Har suttit med Organisationskultur hela förmiddagen, har seminarium på boken Organisationskultur och ledning på tisdag och jag känner mig relativt redo redan nu. Läst det jag ska och skrivit lite anteckningar så det kanske inte behöver bli så mycket plugg i helgen som jag var rädd för. Sköönt! :)

Josefine Borg kommer hit om en stund, blir lite plugg sen går vi på vinet och afterwork senare, ska bli skoj!
Har blivit en hel del fest nu de senaste veckorna men jag lever efter Ninas pepptalk igår när jag var lite nere.. "Man lever bara en gång, man är bara ung en gång, du.. " mer säger jag inte. Men det är så sant, lika bra att ta vara på tiden som är här och nu och inte tänka så mycket på allt, vilket jag kan vara ganska duktig på ibland, att tänka för mycket alltså..

Jag och Josefin i höstas


Nu ska jag leta ut en outfit till kvällen.

Puss!

 

2011-04-08 13:55:33 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback