Sköön lördag!

I helgen har vi finbesök av Sarah här i Gbg så idag blir det en härlig dag på stan med fika och shopping. Jag hoppas på att hitta några fina skor, våriga boots ska jag gå på jakt efter idag. Ikväll blir det fest, inte så jättesugen nu men de kommer väl, bara för att Amanda och Vickan är väldigt opepp men får försöka övertala dom til bättre tankar idag. Pepp pepp!!

Igår var jag och Vickan på ett spinningpass, perfekt att börja fredagkvällen med. Dock kändes det som benen skulle gå av eftersom vi var helt slut efter BodyPump som vi var på dagen innan. Efter spinningen gick vi och köpte massa godis och där hemma väntade Vickans Jimmy med middagen. Got!! :) Blev en himla mysig fredagkväll med massa massa tjat. En hel del juridiksnack med Jimmy, han kunde svara på alla mina frågor. Jag satt som ett frågetecken när jag försökte förstå mig på lagboken men nu känns det bättre!

Nu ska jag ta tag i disken sen fixa mig inför staden.. :)

Puss på er!
2011-01-29 11:25:02 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback