onsdag

Tjabba!!

Nu är ekenomitentan gjord, satt fem timmar igår. Jag och Camilla satt längst av alla så hoppas hoppas hoppas de gick bra för oss. Gjort allt vi kunnat iallafall, mer kan man inte göra :)
Nu är de bara en hemtenta som ska in, har till på söndag på mig så tar en fråga om dagen är tanken, lagom slappt. På måndag är jag alltså helt ledig sen börjar två nya kurser tisdag, onsdag. Marknadsföring i detaljhandel och Affärsjuridik ska jag bli specialtist på då:)

Idag har jag fixat naglarna, blev hur fint som helst! Kul med lite lyx när man är en fattig student! Kanske kommer upp en bild i dagarna, mamma var nyfiken hihi!

Imorgon ska jag komma igång ordentligt med hemtentan är tanken och så blir det träning, städa ut julen och in med våren! :) Fick vårkänslor för någon dag sen när solen lyste in genom fönstret, fick sån längtan efter att åka ut till skärgården som vi gjort de senaste åren en tidig vårdag och under sommaren såklart! Såå himla underbart, längtar!!

ska leta reda på några härliga sommarbilder bara för de.. :)


Min fina solhatt som min söta lilla mamma tyckte jag skulle ha:) En mysig dag i Simrishamn

Syster och jag!
Längtar efter att glida runt i långklänning!


Längtar efter att cykla i sommarskor! :)


Utomhusfest med dans på stolar, barbent.. Ge mig sommar nu!!!

Hittade massa mysiga bilder men det får räcka för ikväll. Nu ska jag kika på sex and the city och sova.

Puss mina vänner!



2011-01-12 23:27:38 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback