Bästa kvällen!!

Igår blev det lite vin hos Vickan & Jimmy. Hade en sjukt rolig kväll/natt på dansgolvet. Vet inte när jag hade så skoj sist! Tack för de mina fina favoriter!






Vickan och jag visade upp dansen vi lärde oss på afron i fredas, här ett litet snyggt avslut :)

Camilla, Amanda och jag på Valand. Inte varje dag jag och Amanda är ute tillsammans nu för tiden så det var extra skoj. Mitt lilla hjärta har lämnat mig för Andre men igår fick jag låna henne heeeela natten. Det tackar jag för! :)
2011-01-23 21:50:43 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda Krona

Inte lämnat dig hjärtat mitt låter föör hemskt!!

När jag får ett nytt jobb och piggare kropp kommer vi kunna börja ses mera!! Promise!!! Pusss

2011-01-24 @ 18:49:55
URL: http://mandaakrona.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback