Jobb jobb jobb

Mycket jobb nu men snart lite ledigt vilket ska bli så skönt! Då blir de en trip till Växjö, Lund och Köpenhamn. Skoj!
Fick ett ryck och gav mig ut på powerwalk för en stund sen. Låg på soffan och åt godis vilket har hänt alldeles för ofta de senaste veckorna men nu ska det bli ändring på detta. Ska komma tillbaka till Nyttiga och Hurtiga Julia. När Josefina flyttar till Gbg 1 September ska vi börja träna tillsammans på SportLife. Jag riktigt längtar efter att sätta igång igen. :)

Nu får jag nog krypa ner i sängen och somna till Sex And The City. Upp halv sex imorgon igen.
Nattinatti!

Hihi denna kvällen fick jag en komentar om bargatans snyggaste rumpa ;) Man tackar!
2011-07-28 22:24:45 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Josefina Borg

Vad jag längtar! :) Då skall vi sätta igång med alla våra projekt, oj vad skoj vi ska ha! :D jag kommer att skriva över mig till Lindholmens sportlife, men får ju träna på flera sportlife i Göteborg. Så om inte du vill ha guldkortet så kan vi ju träna där du skriver upp dig :-) Vi ses i mon min finfina vän <3

2011-07-29 @ 12:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback