Familjen betyder allt

Sitter hemma på Bergåsa i Karlsrkona. Blev en längre visit än vad jag tänkt mig. Pappa opererades för Kärlkramp i måndas, operationen gick bra så nu är han på bättringsvägen även om de närmsta dagarna vatt och är jobbiga för honom så är han snart uppe och springer igen, det vet jag!
Så otroligt jobbigt att se pappa såhär, han som alltid är piggast av oss alla.
Detta får mig även att inse hur otroligt mycket min familj betyder och hur mycket jag älskar er! Det får alla andra små bekymmer att kännas pyttesmå, de finns inte ens längre!
Funderar på om jag kört för hårt med pappsen under åren? Han är nämligen väldigt snäll och detta kanske jag har utnyttjat ibland då jag ringt hem mitt i natten för att be honom hämta mig. Men han ville ju så gärna, just för att han är så himla snäll min älskade pappa! 
Jaja nog tjatat om detta, han kommer snart vara på topp igen :)

Jag stannar iallafall några dagar till i Karlskrona, känns så skönt att vara här hemma nu. Försöker plugga så gott det går till tentorna nästa vecka. Det får gå som det går, nu ska jag lägga mig i sängen och läsa köprätt!

Puss på er och ta hand om varandra!


 

2011-03-16 22:48:48 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback