after work i vårkvällen:)

Det fina vädret inspererade mig och Amanda till en kväll på stan, började med mat på subway.
Promenerade längs avenyn och njöt:) Sen satte vi oss och tog ett glas vin på en uteservering, låter underbart va? Det var precis lika underbart som det låter.
Vi konstaterar hela tiden att vi älskar våra liv här. Jag kanske är tjatig men vi gör verkligen det. Det är sånna här små grejer som får oss att inse det.
Vi är livsnjutare på heltid numera:)

Köpte mig en godispåse som jag precis högg in i, efter att ha borstat tänderna och allt. fyfy! men väldigt gott.


skål!
2009-04-01 23:50:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag bara älskar det!!!!!!!

2009-04-01 @ 23:54:36
URL: http://amandakrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback