Emmelidag!

Blir en hel dag med Emmelie idag, äntligen:) Var evighetsen vi sågs känns det som.
Ska ut till Sturkö en runda, kolla sommarstället hälsa på farmor och köra runt lite. haha kanske inte så jättekul för Emmelie men måste hinna med så mycket som möjligt när jag är hemma. Åker till Gbg imonbitti igen.

Blir grillning i Ronneby ikväll, pargrillning!!! Jippie jag är femte hjulet, kan ju va trevligt. Not!
haha nej Emmelies Christopher skulle tydligen försöka få dit några fler så jag slipper känna mig som femte hjulet, men jag skulle nog klara det tror jag. Stolt singel, eller hur?! haha


sommar!!
2009-04-13 11:47:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Åhhh sakna min Juliaaaaaaa

2009-04-13 @ 11:48:37
Postat av: Johanna.

Hoppas ni får en RIKTIGT skön dag tillsammans!

2009-04-13 @ 16:33:14
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback