Gillar mitt liv:)

Helgen blev väldigt lyckad iallafall.
Li kom hit och hjälpte mig med byrån. Hon är ett geni:)
Och jag har ångrat mig, man klarar sig alldeles utmärkt utan män, vänner is the shit;)
Blev verkligen jättefint nu när byrån är på plats, passar perfekt. Fått ordning på mina kläder nu, blev påmind om hur mycket kläder jag har, helt sjukt mycket faktist och ändå är det svårt att hitta nått att klä på sig ibland. Ska försöka tänka om lite där.
Blev lite shopping med Li igår, inte bra för ekonomin, ska snåla nu ett tag framöver.

Fest igår, väldigt trevligt! Blev verkligen en jättelyckad kväll/natt. Nu längtar jag tills på torsdag för då är det dasg för fest igen. :)
Och Amanda kommer snart hem, underbart!!


fest med dessa brudar igår. Galet underbar natt! :)

Livet är faktist ganska så fint ändå.
Trivs så himla bra i min lägenghet, älskar den verkligen. Kommer bli så himla fint här sen när det blir klart. Mycket bättre än i Munkebäck tom. Haha då är jag nöjd:)

2009-04-26 22:18:19 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Låter bra det där. Du ser det löser sig alltid. Kram.

2009-04-26 @ 23:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback