Hos Nina :)

Nu är jag tillbaka i Storstan och det känns fantastiskt. Älskar Göteborg!!
Sitter hos Nina nu, mitt tredje hem i Gbg. Sover på en tältsäng här. Vet inte om det är att byta upp sig eller ner sig från en luftmadras. Sängen är miniliten iallafall men det går ganska bra ändå :)
Har "min" lägenhet på helgerna iallafall. För då är Jenny och Erik i huset i Växjö. Till midsommar flyttar dom dit på riktigt och jag flyttar in i min lägenhet. Underbart!
Ska dit imon och plantera blommor på balkongen, får se hur det går. haha:)
Sen är det äntligen helg!

Är grymt trött nu. Jag och Nina tränade imorse, gick/sprang uppför Ramberget. Gjorde utfallssteg i backe och allt. Sjukt jobbigt men resultatet kommer bli en sjukt het rumpa och det gillar vi:)
Hade hantlar i händerna oxå, jobbigt jobbigt!
Och sen jobb på de. Förstår ni om jag är trött? Blir nog bättre sen när vi gjort det några gångern men tror jag kommer ha träningsverk imon, härligt!
Ska iallafall upp tidigt imon och göra samma sak, nu jävlar!!:)
Ska dricka te nu, kvällsfika är ett måste!
Nattinatti!

2009-04-15 21:13:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Låter bra det mesta du skriver, sov så gott(förhoppningsfullt).

Kram mamma.

2009-04-15 @ 22:28:18
Postat av: Isabell

sjysst blogg design? ;D

2009-04-17 @ 20:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback