lite BITTER!

ja.. jag och Nina skulle ju få upp min nya byrå idag då.. inte smart när man är trött tydligen. Lyckades sätta brädorna på fel håll. Sånt här gör mig så satans arg!! Får inte bort skruvarna heller, helt omöjligt.
Vid sånna här tillfällen behöver man verkligen en man. Det är tyvär så.
Så nu stter jag här med en halv färdig byrå, jippie!

Kommer inte kunna sova på ett tag för nu kokar det bara inom mig.
Ska försöka släppa detta nu men hade vatt så skönt att få ordning på kläderna, de ligger just nu i två stora resväskor på golvet, helt omöjligt att välja en bra outfit då.
Jobbigt!!

Ska på stan imon med Li, sen ska vi lägga oss nånstans och sola.
Liian fick sitt körkort idag minsan. Grattis grattis! Detta måste betyda att du snart kan flytta upp till Gbg, eller hur?!:)

Fest imonkväll tror jag, om jag nu inte behöver köpa en ny byrå för att jag förstört denna, se nu är helgen förstörd oxå. Bra jobbat!!
nej nu ska jag sluta:)

Helgen är här och det känns underbart! lite bitter nu bara.

Nattinatii!
2009-04-24 23:49:04 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du ska se att du inte har förstört byrån, om du inte kan fixa det själv i helgen så kan vi hjälpa dig på måndag.



Kramar

2009-04-25 @ 08:57:25
URL: http://ladyjendesign.blogspot.com
Postat av: Liiii

Äh nu är ju byrån fixad och det enda man behöver är en skruvmejsel, ingen man julia! Eller hur!? :P Inte ens en hammare! :)

Tack för igår! :D

2009-04-26 @ 21:20:44
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Liii igen

Jag blev föresten också bitter nu för jag tvättade min MP3 i 70 grader!! haha! och tack för grattiset igen, typ 20 år senare än alla andra :P

2009-04-26 @ 21:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback