Så tjusigt!

Ser ni så fint jag fått det här?:)
Min kusin Isabell Evertsson som är så snäll och hjälpt mig. Tack Bella!
Kusiner är för bra alltså!

Nu sitter jag hemma hos mig och njuter. Njuter av ensamheten faktist, haha får se hur länge jag njuter, blir nog ensamt snart. Känner sig lite dum när man sitter och skrattar åt nått på tv. Så kollar man på stolen brevid och upptäcker att man är ensam. haha!
Nej det är faktist skönt med lite egentid:)

Var ute och gick imorse igen, en riktigt lång runda. Nina och jar har så trevligt på våra promenader så det är inga problem alls att gå upp tidigt för att motionera lite. Väldigt härligt bara!
Inte lika härlgit när jag sen skulle ta mitt pick och pack och ta mig till min lägenhet, det var tungt!!! Sjukt ont i kroppen efter den promenaden.
Städade undan lite efter Jenny och Erik, mest Ester som skräpar ner men henne kan man inte bli sur på:) Nu är det fint här igen iallafall.
Har planterat blommor på balkongen idag, ser riktigt bra ut. Får se hur länge jag kan hålla dom vid liv. Spännande:)
Fått upp gardiner i köket oxå, Marimekko gardiner som min lilla mamma sytt till mig. Passade superfint! Tack mamma!

Ska snart kika på film, flightplan eller ska jag se Berg flyttar in kanske? Får se.. Ska ta mig lite glass till tror jag. Gott!

Salsa imonkväll, vet inte riktigt vad kvällen kommer innehålla. Ska iallafall bli väldigt kul:)
Njut av fredagen nu allihopa.
tjingeling!


2009-04-17 21:25:06 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Varför finns inte jag med på en bild?!;)

2009-04-17 @ 22:26:33
Postat av: Kerstin

Roligt att gardinen passade. Lite vatten då och då så ska det nog bli bra med dina planteringar. Sov så gott nu i din stora säng. I morron ska vi ut och bygga kök på ön.

Kram mamma.

2009-04-17 @ 23:40:55
Postat av: Amanda

Suuper fint gumman men stör mig på att bilderna ligger utanför linjen men suuuper fin! :D

2009-04-18 @ 10:44:08
Postat av: Isabell

Det är så lite så gumman :o)

2009-04-18 @ 13:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback